چهارمین پیش نشست کنفرانس بین المللی یکجانبه گرایی و حقوق بین الملل

چهارمین پیش نشست کنفرانس بین المللی یکجانبه گرایی و حقوق بین الملل

این پیش نشست توسط دانشکده نفت تهران و با همکاری موسسه ابرار معاصر تهران در ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در محل این دانشکده با حضور مدیران ارشد و اساتید دانشگاهها برگزار گردید.

 

چهارمین پیش نشست کنفرانس بین المللی “یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل” روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل دانشکده نفت تهران, توسط این دانشکده و با همکاری موسسه ابرار معاصر تهران برگزار شد.

دکترحشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی، امیرحسین زمانی نیا معاون امور بین‌الملل وزیر نفت،حمید بورد مدیرعامل شرکت فلات قاره ایران،جلیل سالاری قائم مقام اسبق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران,دکتر حسینی مدیر عامل بورس انرژی,عبدالحسین بیات مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهندس علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس از جمله مهمانان این نشست بودند.

علاوه بر این اساتید حقوق، انرژی و اقتصاد دانشگاه‌های امام صادق(ع)، دانشگاه تهران و دانشکده نفت در این نشست سخنرانی کردند.

پیش از این پیش نشست نیز، سه پیش نشست دیگر در محورهای اصلی کنفرانس در دانشگاه های فردوسی(۷ اردیبهشت ۹۸)، شیراز(۹ اردیبهشت ۹۸) و رازی کرمانشاه( ۱۴ اردیبهشت ۹۸ ) برگزار شده بود.

گفتنی‌ست کنفرانس یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل در تیرماه ۱۳۹۸ و با حضور پژوهشگران بین‌المللی در تهران برگزار خواهد شد و موسسه ابرار معاصر تهران مسئولیت دبیرخانه این کنفرانس را بر عهده دارد.

منبع:
تاریخ:
۱۳۹۸/۰۲/۱۵