انعقاد تفاهم نامه همکاریهای مشترک دانشکده نفت تهران و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

 

صنایع پائین دستی زنجیره نفت و گاز از جمله صنعت پتروشیمی در سیاست­های کلان بخش انرژی کشور و وزارت نفت دارای جایگاه ویژه ای است. ضرورت توجه جدی به گسترش پژوهشهای کاربردی و توسعه کمی و کیفی سرمایه انسانی برای توسعه ارزش افزوده  و اشتغال در صنعت پتروشیمی بسیار پر اهمیت می باشد. لذا در راستای ایجاد بستری مناسب برای گسترش همکاری های تحقیقاتی و آموزشی در حوزه­های مورد‌ نیاز صنعت پتروشیمی و نیز همکاری دوجانبه در جهت مهارت افزائی و تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد با قابلیت ارائه خدمات به این صنعت مهم، تفاهم نامه همکاریهای مشترک میان دانشکده نفت تهران و شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس مبادله گردید.

از مهمترین اهداف این تفاهم نامه، همکاری در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه های پژوهشی کاربردی، برگزاری دوره‌های حرفه‌ای و آموزش های مورد نیاز برای تربیت و پرورش مدیران و نیروی انسانی شاغل، تعیین چارچوب آماده­سازی و ارتقاء مهارت دانش­آموختگان دانشکده جهت جذب و به­کارگیری در شرکت­های زیرمجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حمایت صنعتی از پایان­ نامه­ های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده در راستای نیازمندی­های مطالعاتی صنعت پتروشیمی و افزایش سطح تعامل صنعت نفت و دانشگاه می باشد.

این تفاهم نامه باحضور ریاست محترم دانشکده، مدیر محترم توسعه منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تعدادی از مسئولین ذیربط در محل شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ منعقد گردید.

منبع:
تاریخ:
۱۳۹۶/۱۰/۲۰